søndag 21. mars 2010

Det går litt opp og ned her i verden......

Opp i dag kan det sies at fjellnelikkene og ipomoeaene er i gang. I tillegg er det kommet skudd både i forundringsblandingen, i blandingen med sibirsk valmue/prestekrage og azurene. Og de er alle frø jeg har plukket selv!!!!!!! Dessuten er det ikke tvil om at hageliljene bryter gjennom jorda.

Nedturen har vært å se at det er kommet mugg. Så etter råd fra hagegale har jeg tatt av lokk og spraya på nytt med Atamon. Krysse fingrene for at det går bra. Alt så bedre ut i kveld iallefall.

Så som en ny opptur bar mannen min ned balkongkassene for meg og fylte dem med jord. Da fikk jeg plantet "Blue Ensign" (Convolvulus tricolor) og egenplukkede stemorsfrø. Kjenner at jeg er kjempe spent! Glede seg til våren!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar